Το βαρύ κλίμα στη McLaren «στέλνει» τον Piastri στη Ferrari


Φαίνεται πως ο Oscar Piastri εξετάζει τις επιλογές του εκτός McLaren, παρά το πολυετές συμβόλαιο που υπέγραψε με τη ομάδα μόλις πριν μερικούς μήνες.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: GETTY IMAGES
  • 15/10/2025

Ήταν λίγες ώρες πριν την έναρξη του φετινού πρωταθλήματος όταν η McLaren ανακοίνωσε πως ο Oscar Piastri υπέγραψε πολυετή επέκταση του συμβολαίου του με την ομάδα. 

Έκτοτε, ο Αυστραλός έχει βρεθεί να ηγείται του πρωταθλήματος των οδηγών στο μεγαλύτερο μέρος της σεζόν, κατακτώντας συνολικά 7 νίκες, κι έχοντας χτίσει μία διαφορά 22 βαθμών από τον teammate του, Lando Norris.

Ωστόσο, τα papaya rules, οι ειδικοί κανόνες... συμπεριφοράς στην πίστα και αντιμετώπισης των οδηγών από την ομάδα, έχουν αφήσει τον ίδιο να νιώθει αδικημένος, με πιο πρόσφατο παράδειγμα το παραλίγο ατύχημα με τον Norris στο GP Σιγκαπούρης.

Σε αυτό συνηγορούν κι οι πρόσφατες αποκαλύψεις για την απροθυμία του CEO της McLaren, Zak Brown, να υπογράψει τον Piastri πριν δύο χρόνια.

Σε αυτό το πλαίσιο, εδώ και μερικές εβδομάδες υπάρχουν πληροφορίες που θέλουν τον μάνατζερ του οδηγού, Mark Webber, να έρχεται σε επαφή με διάφορες ομάδες που θα ενδιαφέρονταν για τις υπηρεσίες του πελάτη του, αρχής γενομένης από το 2027.

Η επικρατέστερη υποψηφία είναι η Ferrari, καθώς οι Ιταλοί θα έχουν -δυνητικά- ένα κενό στο line-up τους σε δύο χρόνια, αφού το συμβόλαιο του Lewis Hamilton λήγει το 2026. Φυσικά, υπάρχει πάντα η περίπτωση να κινηθεί κι ο Charles Leclerc εκτός Μαρανέλο, κρίνοντας από τις «προειδοποιητικές βολές» του μάνατζέρ του, Nicolas Todt.

Υπάρχει κι η περίπτωση της Aston Martin, καθώς ο Fernando Alonso έχει μιλήσει πλέον ανοιχτά για το πότε θα αποχωρήσει από την ενεργό δράση, όμως πληροφορίες λένε ότι η πλευρά Piastri ενδιαφέρεται περισσότερο για τη Ferrari. 

Το 2026 συνολικά, πάντως, θα είναι μία ιδιαίτερη χρονιά για τα μεταγραφικά. Οι πρωτοκλασάτοι οδηγοί θα δουν πού βρίσκεται η ομάδα τους στην αυγή των νέων κανονισμών, θα σκανάρουν τον ανταγωνισμό και ενδεχομένως να επιλέξουν να σπάσουν με τη «βία» τα συμβόλαιά τους για να μετακινηθούν σε έναν πιο ανταγωνιστικό συνδυασμό. Μία τέτοια περίπτωση είναι σίγουρα ο Max Verstappen, ο οποίος έχει συμβόλαιο με τη Red Bull και για το 2027, αλλά απέφυγε να ξεκαθαρίσει πέραν πάσης αμφιβολίας ότι θα παραμείνει σε αυτήν και μετά το 2026.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Οι παλιές αγάπες δεν ξεχνιούνται: Πήρε και πέμπτη Ferrari ο Carlos Sainz (videos)

Ο μάνατζερ του Leclerc «προειδοποιεί» τη Ferrari: «Ελπίζω να είναι ανταγωνιστική το 2026»

Δεν θα έχει γυναίκα πρόεδρο η FIA - Ο κανονισμός που «εκλέγει» τον Ben Sulayem